Kodak EasyShare DX7630 Zoom Digital Camera – Support Forum

Diver for Kodak DX7630 on Windows XP Prof. [Kodak EasyShare DX7630 Zoom Digital Camera - 122831]

Ik heb een Kodak DX7630 met een dockingstation 6000. PC met windows XP professional, sevicepack 1 & 2. Wat ik ook doe, ik krijg mijn foto's vanuit de kamara NIET naar mijn comp. Ook niet als ik het dockingstation niet gebruik, maar de kamara rechtstreeks via USB-kabel aansluit. Diverse malen software (EasyShare v.5)verwijderd en weer geinstallerd. Via andere sites begrepen dat dit inderdaad bij meerdere gebruikers van de DX7630 voorkomt. Alleen heb ik nog nergens een oplossing gevonden. De computer herkend het aangesloten "apparaat"op de USB niet. Er is geen driver geinstallerd! Maar waar ik ook zoek, nergens vindt ik een geschikte driver. Kodak praat maar over een "technisch"probleem, maar volgens mij (en anderen) ligt het aan het feit, dat men nogsteeds geen driver heeft gevonden welke wel werk!!! Wie weet hier een oplossing voor??? Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je een kamera koopt met EasyShare software, en het werkt niet en ze bieden je ook geen oplossing met het geven van een geschikte driver!
;